Nový priestor sa zhodou okolností nachádza v časti nákupného centra nazvanej Tornádo, ktorému dominuje fragment pôvodného veľkorysejšieho konceptu hviezdneho autora celého komplexu – architekta Maximiliana Fuksasa. Expresívne tvarovaný svetlík vytvárajúci menšie zelené átrium uprostred umelého prostredia nákupného centra tak vytvorilo vhodné predpolie pre „dovolenkovú oázu“ FIRO-tour.
Základný layout priestoru : vstup – rozptylová zóna – predajná zóna – zázemie, je veľmi jednoduchý a odvíja sa od vstupu smerom do zadnej časti obdĺžnikového priestoru. Klient príde a bez toho, aby nutne musel ísť za predajcom, môže si prelistovať rozsiahly katalóg cestovnej kancelárie v sedení z rozptylovej časti. Klientom, ktorí využívajú služby predajcu slúžia 2 pracoviská doplnené zázemím s kuchynkou, šatníkom a archívom.
Vzhľadom na jednoduchosť priestorového riešenia sa tak zásadnou stala otázka položená v úvode. Prales vyrástol v podobe 8 „stromov“ z masívneho dreva dosahujúcich výšku 5 metrov a prerastajúcich až do stropu predajne. Ten bol koncipovaný ako členitá štruktúra poskytujúca svojou perforáciou zo sadrokartónových prefabrikátov Easyboard otvory pre prenikanie svetla z reflektorov umiestnených nad úrovňou stropu. Napriek nie úplne priamemu osvetleniu sa tak podarilo naplniť požiadavku nákupného centra na osvetlenie v expozitúre na úrovni 1500lx.
Keďže veľká časť portfólia cestovnej kancelárie je orientovaná na letné dovolenky, prales tak nie je Amazónsky, ani Konžský, ale mediteránsky. Zvlášne? Stačí zelenú a hnedú zameniť za pieskovo béžovú, bielu a odtiene modrej. Dovolenkovú ležérnosť dopĺňajú textilné, voľne splývajúce závesové steny. Morský svet je zase prítomný na originálnej grafike aplikovanej na zadnom štíte predajne. Vytvorila sa tak jednoduchá kompozícia pozostávajúca len z nezvyklého poňatia stien, stropu a podlahy a priestor s voľne umiestnenými prvkami „stromov“ a sedení. Scéna pre predaj dovoleniek.